Druk bezig met een nieuwe film!

Zo als al aan de titel te valt te lezen zijn we druk bezig met de voorbereidingen voor een nieuwe film. Onze bedoeling is dat dit onze eerste lange speelfilm wordt van een uur! We zijn nu nog druk aan het schrijven, Spelers bij elkaar aan het sprokkelen en bezig met het maken van begrotingen.

De opnames zijn gepland in de zomervakantie en de première pas rond januari 2011. Qua apparatuur hebben we het bijna rond. We worden dit keer waarschijnlijk gesponsord door het lenen van een camera ( HVR-Z5e ) en een LCD monitor van TAPE WORK. Daar zijn we echt heel blij mee, super! Nu zijn we nog druk aan het zoeken naar iemand met een goede richt microfoon en misschien wat uitgebreidere editing apparatuur.

Waar het verhaal over gaat wil ik nog niet te veel over kwijt, De film is voor mij persoonlijk heel interessant om te maken. De hoofdpersonage maakt allerlei dingen mee die ik zelf gezien heb in mijn omgeving. De belevenissen van verschillende personen hebben we in een personage gestopt. Een soort film met af en toe wat eigen ervaringen dus. Natuurlijk wordt er in de film veel veranderd om het mooier, kloppender of spannender te maken.

Afijn.

Ik draai er maar een eind aan. zover wat informatie over onze aankomende film.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten